Goldblatt uważał event za „wyjątkowy moment w czasie, określony poprzez ceremonię i rytuał, zaspokajający czyjeś potrzeby”. Co to znaczy w praktyce? Event związany jest ściśle z marketingiem. Jest to po prostu wydarzenie, które wykracza poza normalne działanie organizatora.
Zaproszenie gości
Najprostszym pomysłem na organizację eventu jest zaproszenie specjalnych gości. Mogą to być kabareciarze, stend-uperzy, czy zespoły muzyczne. Zapewniają oni uniwersalną rozrywkę, która przypadnie do gustu większości pracowników. Eventy Kraków, można aranżować we wielu miejscach. Mogą to być restauracje, hotele, eleganckie sale konferencyjne, czy nawet… stadion. Wszystko zależy od wyobraźni organizatorów. Chodzi tylko o to by stworzyć niesamowitą atmosferę.
Eventy Kraków
W Krakowie organizuje się dużo różnego rodzaju wydarzeń. Eventy mogą być skierowane nie tylko na motywację pracowników, ale również formą kontaktu z konsumentami. Organizacja koncertu to świetna okazja do pozyskania nowych klientów. Jest to również możliwość przyciągnięcia uwagi mediów. W ten sposób eventy w Krakowie są świetną reklamą dla ich organizatorów. Pokazy i koncerty oddziałują na emocje. Głównie te pozytywne. Dlatego też organizacja eventów jest opłacalna. Na niektórych eventach prowadzone są działania marketingowe, np. sprzedaż garnków w przerwie wycieczki zorganizowanej przez sponsora. W ten sposób, event służy do osiągania wyznaczonych celów.